Sistematik Derlemeler ve Meta Analiz
BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ

Yıl 2002, Sayı: 3, 202 - 207, 24.05.2014

Öz

YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ

Kaynakça

  • Horton, W. (2000). Designing Web-Based Training. New York: Wiley.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Öğretim Teknolojileri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Gürbüz Bu kişi benim

Hakan Kaptan Bu kişi benim

Ali Buldu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 24 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 1 Ekim 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Gürbüz, A., Kaptan, H., & Buldu, A. (2014). YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(3), 202-207.
AMA Gürbüz A, Kaptan H, Buldu A. YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ. SUJEF. Mayıs 2014;(3):202-207.
Chicago Gürbüz, Ali, Hakan Kaptan, ve Ali Buldu. “YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 3 (Mayıs 2014): 202-7.
EndNote Gürbüz A, Kaptan H, Buldu A (01 Mayıs 2014) YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 202–207.
IEEE A. Gürbüz, H. Kaptan, ve A. Buldu, “YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ”, SUJEF, sy. 3, ss. 202–207, Mayıs2014.
ISNAD Gürbüz, Ali vd. “YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (Mayıs2014), 202-207.
JAMA Gürbüz A, Kaptan H, Buldu A. YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ. SUJEF. 2014;:202–207.
MLA Gürbüz, Ali vd. “YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 3, 2014, ss. 202-7.
Vancouver Gürbüz A, Kaptan H, Buldu A. YENİ BİR EĞİTİM OLGUSU OLARAK WEB TABANLI EĞİTİME KISA BİR BAKIŞ. SUJEF. 2014(3):202-7.


Creative Commons Lisansı Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.