Bu araştırmada, kapsam içerisinde incelenen Ç.S.’nin, öğretim programı dahilinde,çizgisel gelişim yapısı ve yaptığı uygulamalar, örnek oluşturması açısından ele alınmış vedeğerlendirilmiştir. Araştırmanın bulgularından hareketle, down sendromlu bir çocuğuninsan portresi çizebilme yapısının, amaca yönelik, özel gereksinimli bireyinperformansına uygun bir bireyselleştirilmiş görsel sanatlar eğitimi programı ilegeliştirilebileceği; Ayrıca; oluşturulan bireyselleştirilmiş görsel sanatlar eğitimiprogramında kullanılacak öğretim basamağı ve uygulanacak öğretim şekline, belirlenenöğretim programının aşamalandırmasına, uygulamayı destekleyecek sözel ve görselöğelerin belirlenmesine ve belirlenen hedeflerin sistemli bir yapı içerisindeuygulanmasına dikkat edilmesinin, down sendromlu bir çocuğun öğrenme ve uygulamayapısında bağımsız yapabilme düzeyini artırdığı sonucuna ulaşılmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 1 Sayı: 9 |