Touristic investments are very important For marketing Karaman Province’s tourism. The main reason to work in the region which has tourism potential is that: there aren’t anytourism investment analysis in Karaman Province. In this stury tourism supply and demand is evaluated, tourism SWOT analysis is made, Tourist estimation is calculated for following years, investment places and regions are defined, tourism investment map is formed with CBS in ArcGIS 10
Karaman ili turizminin pazarlanması için turistik yatırımlar önem taşımaktadır. Turizm potansiyeli olan bölgede çalışmanın temel gerekçesi; Karaman ilinde bugüne kadar yapılmış herhangi bir turizm yatırım analizlerinin olmamasıdır. Çalışmada turizm arzı ve talebi değerlendirilmiş, turizm SWOT analizi yapılmış, gelecek yıllar için turist tahminlemesi hesaplanmış, yatırım bölgeleri ve yerleri tespit edilmiş, ArcGIS 10’da CBS ile turizm yatırım haritası oluşturulmuştur
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 19 Sayı: 3 |