BibTex RIS Kaynak Göster

Bir Hazır Giyim Markasının Pazardaki Değişim Hikayesi: LC Waikiki Örneği

Yıl 2011, Cilt: 16 Sayı: 1, 445 - 469, 01.03.2011

Öz

Kaynakça

  • AKAYDIN, Hüsnücan (2007), Perakende Mağaza Atmosferinin Müşterilerin Satın Alma Kararı Üzerindeki Rolü: Eskişehir İlindeki Alışveriş Merkezi Müşterileri İle Bir Araştırma, Anadolu Ünv. SBE., Yayınlanmamış Y. Lisans tezi, Eskişehir.
  • ALTUNIŞIK, Remzi (2009), “Stratejik Pazarlama Planlaması”, Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım, (Ed. Ö. Torlak ve R. Altunışık), Beta Yay., İstanbul.
  • ARSLAN, F. Müge, Sevil BAYÇU (2006), Mağaza Atmosferi, Anadolu Ünv. AÖF Yay., Yayın No: 881, Eskişehir.
  • COŞKUN, Berrak (2009), “Alışverişin Efendisi Çocuklar, Peki ya Markalar? – III”, http://perakende.org/haber.php?hid=1249479544, erişim tarihi: 06.08.2010.
  • DURAN, Mustafa (), “Hedef Pazar Seçim Stratejileri”, http://www.danismend.com/konular/ pazarlamayon/paz_hedef_pazar_secim_stratejileri.htm, erişim tarihi: 05.08.2010.
  • http://www.bilkom.com.tr/tr/content.php?cat_id=459&page_id=473, erişim tarihi, 02.07.2010.
  • http://www.dha.com.tr/n.php?n=turkiyenin-hazir-giyim-devi-lc-waikiki- yurtdisindaki-girisimlerine-devam-ediyor–2010–05–20, erişim tarihi: 15.07.2010.
  • http://www.guncelle.com/ekonomi/764974-pazar-kavrami.html, erişim tarihi, 05.08.2010.
  • http://www.haberler.com/lc-waikiki-yonetim-kurulu-baskani-kucuk- turkiye-haberi/, erişim tarihi, 01.07.2010.
  • http://www.lcwaikiki.com.tr/, erişim tarihi: 29.06.2010.
  • http://www.mevzuatdergisi.com/yazarlar/emin-uzun.htm, erişim tarihi, 31.06.2010.
  • İRİ Ruhan ve M. Emin İNAL (2008), “B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı”, Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi, C:1, Sa:1, sh. 73–78.
  • MUCUK, İsmet (2004) Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, 14. bs, İstanbul.
  • UZUN, Emin (2005), “İşletme Politikası Kapsamında Bir Örnek Olay: Problemlerin Çözümlenmesi Çoğunlukla Yeni Problemlere Yol Açar”, Mevzuat Dergisi, http://www.mevzuatdergisi.com/2005/04a/03.htm, erişim tarihi: 30.06.2010. 88, Sa: Yıl: 8, Nisan 2005,

BİR HAZIR GİYİM MARKASININ PAZARDAKİ DEĞİŞİM HİKAYESİ: LC WAİKİKİ ÖRNEĞİ

Yıl 2011, Cilt: 16 Sayı: 1, 445 - 469, 01.03.2011

Öz

Dünya genelinde nüfusun artmasına paralel olarak, tüketiciler alışveriş yapmak için genellikle büyük alışveriş merkezlerini tercih etmektedir. Tüketicilerin bu davranışı, günümüz ticaret hayatında, perakendecilik sektörünün istikrarlı olarak büyümesine ve pazar payının/ müşteri sayısının hızla artmasına neden olmaktadır. Bu çalışma, Türkiye pazarında faaliyet gösteren LC Waikiki markasının ve zincir mağazalarının pazarlama uygulamalarını, kendine özgü oluşturduğu inovatif pazarlama stratejilerini tespit etmek, pazarlama teorisi içerisinde analiz etmek, başarı ve başarısızlık nedenlerini ortaya koymak, tartışmak ve uygulamayla teori arasında köprü kurmak amacındadır. Bu çalışma, firmanın çeşitli düzeylerinde çalışan elemanları ve yöneticilerinden toplanan bilgilerden yararlanılarak, gözlem yöntemi ışığında gerçekleştirilmiştir

Kaynakça

  • AKAYDIN, Hüsnücan (2007), Perakende Mağaza Atmosferinin Müşterilerin Satın Alma Kararı Üzerindeki Rolü: Eskişehir İlindeki Alışveriş Merkezi Müşterileri İle Bir Araştırma, Anadolu Ünv. SBE., Yayınlanmamış Y. Lisans tezi, Eskişehir.
  • ALTUNIŞIK, Remzi (2009), “Stratejik Pazarlama Planlaması”, Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım, (Ed. Ö. Torlak ve R. Altunışık), Beta Yay., İstanbul.
  • ARSLAN, F. Müge, Sevil BAYÇU (2006), Mağaza Atmosferi, Anadolu Ünv. AÖF Yay., Yayın No: 881, Eskişehir.
  • COŞKUN, Berrak (2009), “Alışverişin Efendisi Çocuklar, Peki ya Markalar? – III”, http://perakende.org/haber.php?hid=1249479544, erişim tarihi: 06.08.2010.
  • DURAN, Mustafa (), “Hedef Pazar Seçim Stratejileri”, http://www.danismend.com/konular/ pazarlamayon/paz_hedef_pazar_secim_stratejileri.htm, erişim tarihi: 05.08.2010.
  • http://www.bilkom.com.tr/tr/content.php?cat_id=459&page_id=473, erişim tarihi, 02.07.2010.
  • http://www.dha.com.tr/n.php?n=turkiyenin-hazir-giyim-devi-lc-waikiki- yurtdisindaki-girisimlerine-devam-ediyor–2010–05–20, erişim tarihi: 15.07.2010.
  • http://www.guncelle.com/ekonomi/764974-pazar-kavrami.html, erişim tarihi, 05.08.2010.
  • http://www.haberler.com/lc-waikiki-yonetim-kurulu-baskani-kucuk- turkiye-haberi/, erişim tarihi, 01.07.2010.
  • http://www.lcwaikiki.com.tr/, erişim tarihi: 29.06.2010.
  • http://www.mevzuatdergisi.com/yazarlar/emin-uzun.htm, erişim tarihi, 31.06.2010.
  • İRİ Ruhan ve M. Emin İNAL (2008), “B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı”, Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi, C:1, Sa:1, sh. 73–78.
  • MUCUK, İsmet (2004) Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, 14. bs, İstanbul.
  • UZUN, Emin (2005), “İşletme Politikası Kapsamında Bir Örnek Olay: Problemlerin Çözümlenmesi Çoğunlukla Yeni Problemlere Yol Açar”, Mevzuat Dergisi, http://www.mevzuatdergisi.com/2005/04a/03.htm, erişim tarihi: 30.06.2010. 88, Sa: Yıl: 8, Nisan 2005,
Toplam 14 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

  Öğr.gör.ruhan İri Bu kişi benim

Doç.dr.mehmet Emin İnal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 16 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA İri, .Ö., & İnal, D. E. (2011). BİR HAZIR GİYİM MARKASININ PAZARDAKİ DEĞİŞİM HİKAYESİ: LC WAİKİKİ ÖRNEĞİ. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 16(1), 445-469.