Dünya genelinde nüfusun artmasına paralel olarak, tüketiciler alışveriş yapmak için genellikle büyük alışveriş merkezlerini tercih etmektedir. Tüketicilerin bu davranışı, günümüz ticaret hayatında, perakendecilik sektörünün istikrarlı olarak büyümesine ve pazar payının/ müşteri sayısının hızla artmasına neden olmaktadır. Bu çalışma, Türkiye pazarında faaliyet gösteren LC Waikiki markasının ve zincir mağazalarının pazarlama uygulamalarını, kendine özgü oluşturduğu inovatif pazarlama stratejilerini tespit etmek, pazarlama teorisi içerisinde analiz etmek, başarı ve başarısızlık nedenlerini ortaya koymak, tartışmak ve uygulamayla teori arasında köprü kurmak amacındadır. Bu çalışma, firmanın çeşitli düzeylerinde çalışan elemanları ve yöneticilerinden toplanan bilgilerden yararlanılarak, gözlem yöntemi ışığında gerçekleştirilmiştir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 16 Sayı: 1 |