Cilt: 16 Sayı: 3, 1.09.2011

Yıl: 2011

Makaleler

 

5. PARÇALI ARİTMETİK DEĞİŞİMLİ GERİ ÖDEMELERE SAHİP ORTAKLIĞA DAYALI KONUT FİNANSMAN MODELİ

 

6. TEDARİK ZİNCİRİ FAALİYETLERİNİN MALİYETLERİ VE DIŞ KAYNAK KULLANIMI İLİŞKİSİ

 

7. AVRUPA BİRLİĞİ’NE ÜYELİK SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE DEMOKRATİKLEŞME, SİVİL TOPLUM VE SENDİKALAR

 

10. PARANIN MİKTAR TEORİSİ VE TÜRKİYE’DE GEÇERLİLİĞİ

 

12. LİZBON ANTLAŞMASI SONRASINDA SUBSİDİARİTE İLKESİ

 

13. GELECEĞİN KENTTE İNŞASI: ÇANAKKALE KIRSALINDA GÖÇ EĞİLİMLERİ

 

14. KÜRESEL EKONOMİK KRİZ VE TÜRKİYE KONUT SEKTÖRÜNE ETKİLERİ

 

15. RETRO PAZARLAMA VE PAZARLAMADA UYGULANMASINA YÖNELİK BAZI ÖRNEKLER

 

16. TEK PARTİ DÖNEMİ TÜRK-ARAP İLİŞKİLERİ

 

17. YÖNETİM VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜNDE DEĞERLERİN ÖNEMİ

 

18. TÜRKİYE’DE KAMU YÖNETİMİ DİSİPLİNİNİN TEMELLERİ ÜZERİNE

 

19. KIDEM TAZMİNATI ve KIDEM TAZMİNATI FONUNUN İKTİSADİ VE SOSYAL SONUÇLARI

 

20. TÜRKİYE ÜNİVERSİTELERİNİN ÖRGÜTSEL ETKİLİLİK BOYUTLARI

 

21. ÖRGÜTSEL ADALET ve PSİKOLOJİK GÜÇLENDİRME: KARŞILIKLI ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

 

22. HİSSE SENEDİ PERFORMANSINI ETKİLEYEN RASYOLAR VE İMKB 30 ENDEKSİNDE 2001-2009 DÖNEMİ PANEL VERİ ANALİZİ

 

23. GİRİŞİMCİLİĞİN OLUŞUMU VE KÜLTÜRLE İLİŞKİSİ

 

25. MALİ YOLSUZLUKLA MÜCADELE STRATEJİLERİ: TÜRK VERGİ SİSTEMİ

 

27. YALIN ÜRETİM SİSTEMİ AÇISINDAN DEĞER AKIŞ MALİYETLEMESİNİN İNCELENMESİ

 

29. REKLAMLARDAKİ KADIN İMGESİ: ULUSAL TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME