Bilişim teknolojilerinin 1990’lı yılların ortasından itibaren İnternet temelli teknolojilerle bütünleşmesi sonucu oluşan yeni piyasalar girişimci bireylere ve kısıtlı imkanlara sahip küçük işletmelere önemli fırsatlar doğurmuştur. Bu bağlamda bakıldığında e-ticaret, Kobi’lere global düzeyde iş yapabilmenin altyapısını sağlamaktadır. Bu çalışmada KOBİ’lerin küresel pazarda rekabet gücünü etkileyen e-ticaret kavramı ve sürdürülebilir rekabetçi üstünlük sağlama noktasında eticaretin stratejik kullanımı detaylı olarak incelenerek e-ticaretin KOBİ’lere sağlayacağı fırsatlar ortaya konulacaktır
Küreselleşme Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler (KOBİ) E-Ticaret
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 13 Sayı: 3 |