BibTex RIS Kaynak Göster

TİCARİ BANKALARIN TÜKETİCİ KREDİ PAZARLAMASI

Yıl 1998, Cilt: 1 Sayı: 1, 199 - 199, 04.05.2014

Öz

 

 

GİRİŞ

Son yıllarda bankaların kredi portföylerinde ticari ve sınai kredilerin oranının giderek azaldığı ve bunların yerini tüketici kredilerinin aldığı görülmektedir. Toplumlardaki sosyo-ekonomik gelişmeler ve teknolojik yenilikler bankaların tüketicilere yönelik hizmet pazarlamasında etkili olmuştur. Tüketici kredileri,, müşteri hacimlerini genişletmek suretiyle riski daha geniş bir tabana yayma olanağını da bankalara vermektedir. Tüketici kredisi pazarlayan bankalar pazar paylarını artırmanın yanında hizmet çeşitlerini artırma ve toplumun refah seviyesinin artmasına katkılarından dolayı olumlu bir imaj kazanmaktadır.

Yıl 1998, Cilt: 1 Sayı: 1, 199 - 199, 04.05.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Öğr.Gör. Nurdan Ulukapı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 31 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ulukapı, Ö. N. (2014). TİCARİ BANKALARIN TÜKETİCİ KREDİ PAZARLAMASI. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 1(1), 199-199.

Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.