Kurum içi halkla ilişkiler faaliyetlerini bir terminoloji altında tıt-mak gerekir. Bu bağlamda kurum içi iletişim ve kurum içi halkla ilişkiler kavramı iki önemli unsur olarak dikkat çekmektedir. Kurum içi halkla i-lişkiler daha çok kurum içi iletişimden ayırt edilebilir bir tiptir. Orgari-zasyon süreçlerinin çerçevesi içinde önemli verim sağlar ve böylelikle kaynak masraflarını haklı çıkaran verim katma değerine sahip olmakladır. Bu da kurum içi halkla ilişkiler fonksiyonunu kısaca göstermektedir.
Kurum içi halkla ilişkiler çalışmalarının etkisi doğrudan nedensel, ispatı parasal ve böylelikle alışılagelmiş kurum ekonomileriyle hesapb-nabilir şekli zor uygulanabildiği için, pratikte de uygunlaştırma potans-yelleri zor tanımlanmaktadır. Bu teorik çerçevede kurum içi halkla ilş-kiler fonksiyonları aydınlatılmaya çalışılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 31 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 1 Sayı: 4 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.