Bu çalışmada Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu içinde yer alan ve otomotiv sektöründe faaliyette bulunan işletmelerde, bilişim teknolojisinin yenilik faaliyetleri üzerindeki etkisi görgül olarak İncelenmektedir. Verilerin istatistiksel analizi sonucunda; araştırma kapsamındaki işletmelerin rekabet güçlerini artırabilmek amacıyla ürün yeniliği ve bilişim teknolojisi kullanım düzeylerini artırdıkları ve bilişim teknolojisini daha yüksek düzeyde kullanan işletmelerin diğer işletmelere kıyasla daha yüksek ürün yeniliği performansına sahip oldukları görülmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 5 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 31 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 7 Sayı: 1-2 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.