BibTex RIS Kaynak Göster

TURİZM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ SADAKATİNİ SAĞLAMADA İNSAN KAYNAKLARININ ROLÜ VE SEÇİMİ

Yıl 2004, Cilt: 7 Sayı: 1-2, 63 - 74, 05.05.2014

Öz

İşletmeler içinde bulundukları yoğun ve küresel rekabet ortamında rekabet avantajı sağlayıp, karlılığı yakalayabilmek için; müşteri, bilgi, teknoloji o-daklı olmak zorundadırlar.

Müşteri memnuniyetini sağlayabilmek için gerekli olan bilgiyi toplamak, a-naliz etmek, stratejik amaçlı olarak kullanabilmek ve gelişmiş teknolojilerden verim alabilmek gerekmektedir. Bu amaçla işletmelerin bilgi işçisi olan kalifiye insangücüne ihtiyaçtan bulunmaktadır. İhtiyaç olan insangücünün bulunması ve seçilmesi işlemleri bilimsel kriterlere göre yapılmalıdır.

Bu çalışmada, öncelikle, turizm sektöründe müşteri sadakatini sağlamanın Ve insan kaynaklarının önemi üzerinde durulmuştur. Daha sonra ise insan kaynaklarını temin etme ve seçim yöntemleri anlatılarak konunun hassasiyeti belirtilmiştir.

 

Yıl 2004, Cilt: 7 Sayı: 1-2, 63 - 74, 05.05.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

F. Atıl Bilge Bu kişi benim

Muammer Zerenler Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 31 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 7 Sayı: 1-2

Kaynak Göster

APA Bilge, F. A., & Zerenler, M. (2014). TURİZM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ SADAKATİNİ SAĞLAMADA İNSAN KAYNAKLARININ ROLÜ VE SEÇİMİ. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 7(1-2), 63-74.

Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.