BibTex RIS Kaynak Göster

YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ

Yıl 2013, Cilt: 5 Sayı: 1, 11 - 20, 01.06.2013

Öz

Cittaslow network which means “slow city” in Italian is the union of cities which aims to prevent the standardization of texture, residents, life-styles and removal of local characteristics of cities

Kaynakça

  • Altuğ, Fevzi, Kent Ekonomisi İlkeleri, Bursa Uludağ Üniversitesi Yayınları, Bursa, 1989.
  • Gürpınar, Ergun, Kent ve Çevre Sorunlarına Genel Bir Bakış, Der Yayıncılık, İstanbul, 1993 Hacıhasanoğlu O. ve Hacıhasanoğlu I. , 1995. Mimari ve Kentsel Kimlik-Venedik Örneği, Yapı-Kültür, 158, 46-50, İstanbul.
  • Keleş, Ruşen, Kentleşme Politikası, İmge Kitabevi, Ankara, 2002
  • LAW, Christopher M. (2002), Urban Tourism: Attracting Visitors to Large Cities, International Thomson Business Press, Masel Publishing Limited, London.
  • Philip KOTLER, Somkid JATUSRİPİTAK and Suvit MAESİNCEE, Ulusların Pazarlanması Çeviren: Ahmet Bugdaycı), Istanbul, Türkiye Is Bankası Kültür Yayınları. 1997, s.9.
  • Saran, M., 2005. Kent Pazarlaması: Güçlü Bir Kent İmajı ve Kent Markası Oluşturmak, TMMOB Makine Müh. Odası, Marka Yönetimi Sempozyumu, 14-15 Nisan, Gaziantep, s.109. 105 111.
  • YILMAZ, H., (2007). Turizm Sektörü KOBİ’lerinin Finansman Sorunlarının Diğer Sektörlerle Karşılaştırmalı Analizi: Bodrum Örneği, MUFAD Muhasebe ve Finansman Dergisi, Sayı:33, Ocak,ss.162-170.Yörükan, Ayda, Şehrin sosyolojisinin teorik temelleri, İmar ve İskân Bak. Yay.,Ankara 1968.
  • Zeren, Halil Emre (2012). Kent Markalaşması Sürecinde İç Girişimcilik Faktörü, http://iibfdergisi.ksu.edu.tr/Imagesimages/files/6_0.pdf, (İndirme Tarihi: 20.03.2013)

YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ

Yıl 2013, Cilt: 5 Sayı: 1, 11 - 20, 01.06.2013

Öz

Bu çalışmada öncelikle araştırma konusu olan kent markalaşması ile ilgili kuramsal çerçeve taranarak, Perşembe ilçesinin yavaş şehir süreci yerel gazeteler üzerinden incelenerek kent markası oluşturma sürecine vurgu yapılmaktadır

Kaynakça

  • Altuğ, Fevzi, Kent Ekonomisi İlkeleri, Bursa Uludağ Üniversitesi Yayınları, Bursa, 1989.
  • Gürpınar, Ergun, Kent ve Çevre Sorunlarına Genel Bir Bakış, Der Yayıncılık, İstanbul, 1993 Hacıhasanoğlu O. ve Hacıhasanoğlu I. , 1995. Mimari ve Kentsel Kimlik-Venedik Örneği, Yapı-Kültür, 158, 46-50, İstanbul.
  • Keleş, Ruşen, Kentleşme Politikası, İmge Kitabevi, Ankara, 2002
  • LAW, Christopher M. (2002), Urban Tourism: Attracting Visitors to Large Cities, International Thomson Business Press, Masel Publishing Limited, London.
  • Philip KOTLER, Somkid JATUSRİPİTAK and Suvit MAESİNCEE, Ulusların Pazarlanması Çeviren: Ahmet Bugdaycı), Istanbul, Türkiye Is Bankası Kültür Yayınları. 1997, s.9.
  • Saran, M., 2005. Kent Pazarlaması: Güçlü Bir Kent İmajı ve Kent Markası Oluşturmak, TMMOB Makine Müh. Odası, Marka Yönetimi Sempozyumu, 14-15 Nisan, Gaziantep, s.109. 105 111.
  • YILMAZ, H., (2007). Turizm Sektörü KOBİ’lerinin Finansman Sorunlarının Diğer Sektörlerle Karşılaştırmalı Analizi: Bodrum Örneği, MUFAD Muhasebe ve Finansman Dergisi, Sayı:33, Ocak,ss.162-170.Yörükan, Ayda, Şehrin sosyolojisinin teorik temelleri, İmar ve İskân Bak. Yay.,Ankara 1968.
  • Zeren, Halil Emre (2012). Kent Markalaşması Sürecinde İç Girişimcilik Faktörü, http://iibfdergisi.ksu.edu.tr/Imagesimages/files/6_0.pdf, (İndirme Tarihi: 20.03.2013)
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Akın Yıldırım Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yıldırım, A. (2013). YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 5(1), 11-20.
AMA Yıldırım A. YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. Haziran 2013;5(1):11-20.
Chicago Yıldırım, Akın. “YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 5, sy. 1 (Haziran 2013): 11-20.
EndNote Yıldırım A (01 Haziran 2013) YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 1 11–20.
IEEE A. Yıldırım, “YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 1, ss. 11–20, 2013.
ISNAD Yıldırım, Akın. “YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5/1 (Haziran 2013), 11-20.
JAMA Yıldırım A. YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5:11–20.
MLA Yıldırım, Akın. “YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 1, 2013, ss. 11-20.
Vancouver Yıldırım A. YAVAŞ ŞEHİR HAREKETİNİN KENT İMAJINA KATKISI: ORDU - PERŞEMBE ÖRNEĞİNİN YEREL BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5(1):11-20.