As the Internet allows organizations to access and interact with any mass, even individuals, in a quick, easy and economical fashion, it has now become unavoidable to use the Internet in the field of public relations. Organizations that have to follow innovations and transform themselves in such an atmosphere are able to reach any place of the world easily via the Internet and carry out public relations activities much effectively. The study consists of theoretical research and application. In practice, the public relations area of Cumhuriyet University students examined in terms of internet usage habits. As a result, companies / organizations, public relations activities at the beginning of today's indispensable means of communication via the internet more effectively and efficiently carry out the evidence has been obtained
Örgütlerin her türlü kitleye hatta bireylere çok hızlı, kolay ve ekonomik bir şekilde ulaşmasına ve karşılıklı iletişime olanak sağlayan internetin, halkla ilişkiler alanında kullanımı zorunlu hale gelmiştir. Böyle bir ortamda yenilikleri takip etmek ve sürekli değişmek zorunda olan örgütler, internetten yararlanarak dünyanın her yerine çok rahat ulaşıp halkla ilişkiler faaliyetlerini çok daha etkili bir şekilde yürütebilmektedirler. Çalışma teorik araştırma ve uygulamadan oluşmaktadır. Uygulamada Cumhuriyet Üniversitesi öğrencilerinin internet kullanım alışkanlıkları halkla ilişkiler alanı açısından incelenmiştir. Sonuç olarak firma/kuruluşların halkla ilişkiler faaliyetlerini günümüzün vazgeçilmez iletişim araçlarının başında gelen internet aracılığıyla daha etkili ve verimli bir şekilde yürütebilecekleri bulgusu elde edilmiştir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Cilt: 5 Sayı: 1 |