BibTex RIS Kaynak Göster

A CONTENT ANALYSIS OF HOTEL CUSTOMERS' E-COMPLAINTS

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 4, - , 01.12.2009

Öz

OTEL MÜŞTERİLERİNİN E-ŞİKAYETLERİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ÇÖZÜMLEMESİ

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 4, - , 01.12.2009

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Osman Çulha

Güngör Hacıoğlu Bu kişi benim

Gizem Kurt Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 6 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Çulha, O., Hacıoğlu, G., & Kurt, G. (2009). OTEL MÜŞTERİLERİNİN E-ŞİKAYETLERİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ÇÖZÜMLEMESİ. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 6(4).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.