Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
EN
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
THE EFFECTS OF PERCEIVED VALUE AND CUSTOMER SATISFACTION ON REPURCHASE INTENTION
Yıl 2009
, Cilt: 6 Sayı: 2, - , 01.06.2009
Nezih Tayyar
Çetin Bektaş
Öz
Anahtar Kelimeler
-
ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yıl 2009
, Cilt: 6 Sayı: 2, - , 01.06.2009
Nezih Tayyar
Çetin Bektaş
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Nezih Tayyar
Bu kişi benim
Çetin Bektaş
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı
Yıl 2009 Cilt: 6 Sayı: 2
Kaynak Göster
APA
Tayyar, N., & Bektaş, Ç. (2009). ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 6(2).
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 5 Sayı: 4
Cilt: 6 Sayı: 1
Cilt: 6 Sayı: 2
Cilt: 6 Sayı: 3
Cilt: 6 Sayı: 4
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
.
Dergimiz
EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS
tarafından indekslenmektedir.