BibTex RIS Kaynak Göster

THE EFFECTS OF PERCEIVED VALUE AND CUSTOMER SATISFACTION ON REPURCHASE INTENTION

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 2, - , 01.06.2009

Öz

ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 2, - , 01.06.2009

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Nezih Tayyar Bu kişi benim

Çetin Bektaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Tayyar, N., & Bektaş, Ç. (2009). ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 6(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.