Bu çalışmada Palandöken Kayak Tesisleriyle
ilgili Priceline CRI veri tabanı üzerindeki şikayet verileriyle müşterilerin
memnuniyet düzeyi ilişkilendirilmiştir. Bu amaçla öncelikle veri tabanı
üzerindeki 2006-2010 tarihleri arasındaki şikayet verileriyle 2013-2015
tarihleri arasındaki veriler karşılaştırılmıştır. Ayrıca, tesislerdeki 5 ve 4
yıldızlı 4 otelde konaklayan Rus, Ukraynalı ve Hollandalı turistlere memnuniyet
ölçeği uygulanmıştır. Şikayet analizindeki sonuçlarla memnuniyet ölçeğinin
sonuçları birbirini desteklemektedir. Buna göre “Hava Ulaşımı”, “Kar Kalitesi”, “Restoran Kalitesi” ile “Sağlık ve Dinlenme
Hizmetleri” hizmetlerinde sorunlar tespit edilmiştir. Diğer hizmetlerde orta ve
yüksek düzeyde memnuniyet gözlenmiştir.
Şikayet sistemleri Akıllı veri tabanı sistemleri Memnuniyet ölçeği Kış turizmi Palandöken kayak tesisleri
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Kasım 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 13 Sayı: 3 |