Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2022, Cilt: 6 Sayı: 1, 24 - 25, 20.07.2021

Öz

Kaynakça

  • Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0: Technology for humanity. John Wiley & Sons.
  • Kuhn, T. S. (1996). The structure of scientific revolutions Third edition. The University of Chicago Press.

Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity

Yıl 2022, Cilt: 6 Sayı: 1, 24 - 25, 20.07.2021

Öz

Thomas Kuhn, bilimsel ilerlemelere tarihsel açıdan bir dönüşüm süreci mantığıyla bakılmasının kronolojiden fazlası olduğunu ve bu bakış açısının bilimsel birikimin kayıt altına alınarak bir disiplin haline gelmesinde önemli bir rol oynadığını belirtmiştir (Kuhn, 1996). Pazarlama alanındaki gelişmelere paralel olarak, pazarlama anlayışındaki gelişmeler Pazarlama 1.0’dan Pazarlama 4.0’a doğru incelenmiş ve en son 2021 yılının Ocak ayında e-kitap olarak ve aynı yılın Şubat ayında da basılı olarak yayınlanan Marketing 5.0 Technology for Humanity, Philip Kotler, Hermawan Kartjaya ve Iwan Setiawan John tarafından yazılmış ve güncel teknolojik gelişmelerin yanı sıra, COVID-19 pandemisinin işletmelerin iş yapış şekillerine ve özellikle pazarlamaya etkisinin yeni bir paradigma çerçevesinde sunan bir çalışmadır.
Philip Kotler, pazarlama teorisine ve pratiğine önemli katkılar sunmuş, dünya çapında “modern pazarlamanın babası” olarak bilinen ve uzun yıllar Northwestern Üniversitesi, Kellogg School of Management'ta dersler vermiş olan pazarlama konusunda dünyanın önde gelen otoritelerinden biridir. Hermawan Kartajaya, Endonezya'da danışmanlık, araştırma, eğitim ve medya hizmetleri sağlayan lider bir pazarlama çözümü sağlayıcısı olan MarkPlus, Inc.'in Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanıdır. Kartajaya, ayrıca Asya Küçük İşletmeler Konseyi Başkanı ve Asya Pazarlama Federasyonu'nun kurucu ortağıdır. Iwan Setiawan ise, işletmelerin kurumsal ve pazarlama stratejilerini tasarlamalarına yardımcı olan MarkPlus Inc.'in yöneticisidir. Iwan, ayrıca Marketeers'ın genel yayın yönetmenidir.

Kaynakça

  • Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0: Technology for humanity. John Wiley & Sons.
  • Kuhn, T. S. (1996). The structure of scientific revolutions Third edition. The University of Chicago Press.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Kitap İncelemesi
Yazarlar

Kalender Özcan Atılgan 0000-0003-1482-4505

Yayımlanma Tarihi 20 Temmuz 2021
Gönderilme Tarihi 3 Mart 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Atılgan, K. Ö. (2021). Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar, 6(1), 24-25.
AMA Atılgan KÖ. Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity. SOMI. Temmuz 2021;6(1):24-25.
Chicago Atılgan, Kalender Özcan. “Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity”. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 6, sy. 1 (Temmuz 2021): 24-25.
EndNote Atılgan KÖ (01 Temmuz 2021) Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 6 1 24–25.
IEEE K. Ö. Atılgan, “Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity”, SOMI, c. 6, sy. 1, ss. 24–25, 2021.
ISNAD Atılgan, Kalender Özcan. “Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity”. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 6/1 (Temmuz 2021), 24-25.
JAMA Atılgan KÖ. Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity. SOMI. 2021;6:24–25.
MLA Atılgan, Kalender Özcan. “Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity”. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar, c. 6, sy. 1, 2021, ss. 24-25.
Vancouver Atılgan KÖ. Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity. SOMI. 2021;6(1):24-5.