BibTex RIS Kaynak Göster

PERSONAL BRAND IN THE BUSINESS LIFE

Yıl 2011, Cilt: 11 Sayı: 21, 555 - 570, 01.06.2011

Öz

Personal brand has become an important concept by diversified communications channels
and increasing access to information and other people. The process which has begun by
noticing the possible value increase as a result of adapting the processes of the concept of
being a commercial brand has been a business area that comprises a lot of management skills
today. The conscious of personal brand increases the power of leaving a permanent mark and
creating value by the effect of people who take place in the professional life for various duties
and goals especially in the present era.

İŞ YAŞAMINDA KİŞİSEL MARKA

Yıl 2011, Cilt: 11 Sayı: 21, 555 - 570, 01.06.2011

Öz

Kişisel marka kavramı, iletişim kanallarının çeşitlenmesi, bu yolla insanların bilgiye ve diğer insanlara erişebilirliğin artmasıyla önemli bir kavram haline gelmiştir. Ticari marka olma kavramı süreçlerinin insanlara uyarlanması sonucu ortaya çıkması muhtemel değer artışının farkına varılmasıyla başlayan süreç, günümüzde birçok yönetim becerilerini de kapsayan bir çalışma alanı haline gelmiştir. Kişisel marka bilinci özellikle içinde bulunduğumuz dönemde profesyonel yaşamda çeşitli görev ve amaçlarla yer alan kişilerin yarattığı etki ile iz bırakma ve değer yaratma gücünü arttırmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA47UB89GB
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ferdi Bişkin Bu kişi benim

Yasemin Kaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Gönderilme Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 11 Sayı: 21

Kaynak Göster

APA Bişkin, F., & Kaya, Y. (2011). İŞ YAŞAMINDA KİŞİSEL MARKA. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 11(21), 555-570.