BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2009, Cilt: 9 Sayı: 18, 27 - 44, 01.12.2009

Öz

There are important factors which impacts today’s enterprises and consumers. Enterprises
are effected by; consumers, economy, technology, competetition and law changes revised
in some terms. Consumers are effected by competitive enterprises, technnology, economic
conditions. All of these developments effect both enterprises’s competition and customer’s
purchasing behaviour, amount, time, place. In this search covering Konya, we analyzed that
why consumer prefer shopping from mall rather than grocers and why the malls are important
for consumers?

BAKKALLARDAN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE YÖNELEN YENİ SATINALMA PARADİGMASI: KONYA ÖRNEĞİ

Yıl 2009, Cilt: 9 Sayı: 18, 27 - 44, 01.12.2009

Öz

Günümüz işletmelerini ve tüketicilerini etkileyen önemli faktörler bulunmaktadır. İşletmeler; tüketicilerden, ekonomiden, teknolojiden, rekabetten ve belirli dönemlerde revize edilen yasalardaki değişikliklerden etkilenmektedir. Tüketiciler ise, rekabet halindeki işletmelerden, teknolojiden, ekonomik şartlardan etkilenmektedir. Bu gelişmeler hem işletmelerin rekabetini hem de tüketicilerin satınalma davranışını, miktarını, zamanını, yerini etkilemektedir. Konya bölgesinde yapılan bu araştırmada, tüketicilerin bakkallardan yaptıkları satın almanın neden alışveriş merkezlerine doğru yöneldiği, bu merkezlerin niye önemli bir hal aldığı konusu incelenmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA48FT89GS
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

F. Atıl Bilge Bu kişi benim

Hasan Aksoy Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2009
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 9 Sayı: 18

Kaynak Göster

APA Bilge, F. A., & Aksoy, H. (2009). BAKKALLARDAN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE YÖNELEN YENİ SATINALMA PARADİGMASI: KONYA ÖRNEĞİ. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 9(18), 27-44.