BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 16, 82 - 106, 01.12.2009

Öz

Information Society has been arisen as a result of communication - information reform.
The age that we are in is called as information age and as its requirement it is necessary to
follow technological advances and use technology in our lives effectively to be able to have
success. In the stage of becoming an information society it has become a must to provide
some facilities to people by the government or private sector. In this research, it is investigated if
the Internet in Internet cafes, which are private sector investments, contributes towards becoming
an information society during transition – to – information - age process and what purposes it
is used for

TÜRKİYE’NİN BİLGİ TOPLUMU OLMA YOLUNDA BİLGİ TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNETİN KULLANIMI: MUŞ İLİNDEKİ İNTERNET KAFE KULLANICILARININ AMAÇLARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 16, 82 - 106, 01.12.2009

Öz

Bilgi toplumu, İletişim - Bilişim Devrimi’nin bir sonucu olarak ortaya çıkmaktadır. İçerisinde bulunduğumuz çağ, bilgi çağı olarak adlandırılmaktadır ve bunun gereği olarak teknolojik gelişmeleri izlemek ve başarı elde edebilmek için teknolojiyi yaşantımızın içerisinde etkin olarak kullanmak gerekliliği vardır. Bilgi toplumu olabilme aşamasında devlet ve özel sektör tarafından insanlara bir takım imkanların sağlanması gerekliliği bir zorunluluk olmuştur. Bu araştırmada; bilgi çağına geçiş sürecinde bilgi toplumu olabilmek için bir özel sektör yatırımı olan Internet kafelerde Internet’in bu oluşuma bir katkı sağlayıp sağlamadığı, ve hangi amaçlar için kullanıldığı araştırılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA55DU54JR
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Aykut Bedük Bu kişi benim

Hüseyin Balcılar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2009
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 8 Sayı: 16

Kaynak Göster

APA Bedük, A., & Balcılar, H. (2009). TÜRKİYE’NİN BİLGİ TOPLUMU OLMA YOLUNDA BİLGİ TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNETİN KULLANIMI: MUŞ İLİNDEKİ İNTERNET KAFE KULLANICILARININ AMAÇLARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 8(16), 82-106.