Balıkesir Üniversitesi İlahiyat Fakültesi öğretim üyelerinden Hacer Aşık Ev 2024 yılında Eleştirel Düşünme ve Din Eğitimi-Öğretimi isimli eserini, 2012 tarihinde yayımlanan Eleştirel Düşünme ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersleri başlıklı kitabına bazı düzeltmelerde bulunarak ve konuyu içeren makalelerini ekleyerek hazırlamıştır. Aşık Ev, kitabının giriş bölümünde çalışmasının amacının genel eğitim-öğretimde ve din eğitim-öğretiminde eleştirel düşünmenin önemini araştırmak, değerlendirmek ve bu becerinin din eğitim öğretiminde geliştirilmesine katkı sağlayacak ders işleyiş örnekleri sunmak olduğunu ifade etmektedir. Çalışmasında hızla değişen ve küreselleşen dünyada çağın sorunlarına geçmişten gelen kalıp çözümler ile ne derece cevap verilebileceğini sorgulamakta olan Aşık Ev, bu kalıp çözümlerin olduğu gibi alınmasından ziyade değerlendirilerek, günümüz dünyanın şartları içinde yeniden çözümler üretilmesinin hayatı çok daha yaşanır kılacağını belirtmektedir. Bu gerekçelere binaen eleştirel düşünme beceresinin kazandırılmasının düşünebilen bir toplum için önemine dikkat çeken Aşık Ev, çalışmasını eleştirel düşünme becerisinin kazandırılması doğrultusunda sürdürmektedir.
Din Din Eğitimi Din Eğitimi Bilimi Eleştirel Düşünme Eleştirel Düşünme ve Din Eğitimi
Balıkesir Üniversitesi İlahiyat Fakültesi öğretim üyelerinden Hacer Aşık Ev 2024 yılında Eleştirel Düşünme ve Din Eğitimi-Öğretimi isimli eserini, 2012 tarihinde yayımlanan Eleştirel Düşünme ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersleri başlıklı kitabına bazı düzeltmelerde bulunarak ve konuyu içeren makalelerini ekleyerek hazırlamıştır. Aşık Ev, kitabının giriş bölümünde çalışmasının amacının genel eğitim-öğretimde ve din eğitim-öğretiminde eleştirel düşünmenin önemini araştırmak, değerlendirmek ve bu becerinin din eğitim öğretiminde geliştirilmesine katkı sağlayacak ders işleyiş örnekleri sunmak olduğunu ifade etmektedir. Çalışmasında hızla değişen ve küreselleşen dünyada çağın sorunlarına geçmişten gelen kalıp çözümler ile ne derece cevap verilebileceğini sorgulamakta olan Aşık Ev, bu kalıp çözümlerin olduğu gibi alınmasından ziyade değerlendirilerek, günümüz dünyanın şartları içinde yeniden çözümler üretilmesinin hayatı çok daha yaşanır kılacağını belirtmektedir. Bu gerekçelere binaen eleştirel düşünme beceresinin kazandırılmasının düşünebilen bir toplum için önemine dikkat çeken Aşık Ev, çalışmasını eleştirel düşünme becerisinin kazandırılması doğrultusunda sürdürmektedir.
Din Din Eğitimi Din Eğitimi Bilimi Eleştirel Düşünme Eleştirel Düşünme ve Din Eğitimi
Balıkesir Üniversitesi İlahiyat Fakültesi öğretim üyelerinden Hacer Aşık Ev 2024 yılında Eleştirel Düşünme ve Din Eğitimi-Öğretimi isimli eserini, 2012 tarihinde yayımlanan Eleştirel Düşünme ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersleri başlıklı kitabına bazı düzeltmelerde bulunarak ve konuyu içeren makalelerini ekleyerek hazırlamıştır. Aşık Ev, kitabının giriş bölümünde çalışmasının amacının genel eğitim-öğretimde ve din eğitim-öğretiminde eleştirel düşünmenin önemini araştırmak, değerlendirmek ve bu becerinin din eğitim öğretiminde geliştirilmesine katkı sağlayacak ders işleyiş örnekleri sunmak olduğunu ifade etmektedir. Çalışmasında hızla değişen ve küreselleşen dünyada çağın sorunlarına geçmişten gelen kalıp çözümler ile ne derece cevap verilebileceğini sorgulamakta olan Aşık Ev, bu kalıp çözümlerin olduğu gibi alınmasından ziyade değerlendirilerek, günümüz dünyanın şartları içinde yeniden çözümler üretilmesinin hayatı çok daha yaşanır kılacağını belirtmektedir. Bu gerekçelere binaen eleştirel düşünme beceresinin kazandırılmasının düşünebilen bir toplum için önemine dikkat çeken Aşık Ev, çalışmasını eleştirel düşünme becerisinin kazandırılması doğrultusunda sürdürmektedir.
Din Din Eğitimi Din Eğitimi Bilimi Eleştirel Düşünme Eleştirel Düşünme ve Din Eğitimi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Din Eğitimi |
Bölüm | Kitap İncelemesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2024 |
Gönderilme Tarihi | 10 Kasım 2024 |
Kabul Tarihi | 11 Aralık 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 8 Sayı: 2 |