BibTex RIS Kaynak Göster

Tıp Fakültelerinin Yüz Yüze Kaldığı Genel Sorunlar Ve Tıp Fakültelerinde Eğitim Kalitesinin İyileştirilmesi

Yıl 2016, Cilt: 15 Sayı: 45, 0 - 0, 11.06.2016

Öz

Ülkemizde tıp eğitiminin sorunları bugüne kadar birçok farklı ortamda tartışılmış ve çeşitli çözüm önerileri dile getirilmiştir. Tıp eğitimi pahalı ve ciddi bir eğitimdir. Bir hoca, bir sınıf ve bir tahta dönemi çok geride kalmıştır. Bugün tıp fakültesi eğitimi denildiğinde en modern eğitim altyapısıyla, güncel sağlık hizmeti imkanlarıyla, eğitim için yeterli hasta sayı ve çeşitliliği ile ve tabi en önemlisi alanlarında uzman eğiticilerle bir bütün olan eğitim ortamları ve alt yapısı akla gelmektedir. Prof.Dr.Recep Öztürk’ün belirttiği gibi daha önceki tıp eğitimi kongre ve sempozyumlarında ortaya atılan “Tıp eğitimi nasıl hekim yetiştirmeli?” sorusu “iyi bir kök hücre şeklinde ve her tarafa yönelebilecek kabiliyette olmalı” şeklinde cevabını bulmuştur. Hekim eğitiminde kaliteden asla ödün verilmemelidir. Bu alanda bazı ilerlemeler sağlansa da henüz tıp eğitiminin önemli belli başlı sorunları konusunda kayda değer bir ilerleme de kat edilebilmiş değildir. 

Yıl 2016, Cilt: 15 Sayı: 45, 0 - 0, 11.06.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Editöre Mektup
Yazarlar

Sina Ercan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Haziran 2016
Gönderilme Tarihi 26 Mayıs 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 15 Sayı: 45

Kaynak Göster

Vancouver Ercan S. Tıp Fakültelerinin Yüz Yüze Kaldığı Genel Sorunlar Ve Tıp Fakültelerinde Eğitim Kalitesinin İyileştirilmesi. TED. 2016;15(45).