BibTex RIS Kaynak Göster

Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi

Yıl 2002, Cilt: 1 Sayı: 2, 15 - 25, 01.12.2002

Öz

Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi

Yıl 2002, Cilt: 1 Sayı: 2, 15 - 25, 01.12.2002

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Yasemin Kahramaner Bu kişi benim

Rıfkı Kahramaner Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2002
Gönderilme Tarihi 10 Ağustos 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kahramaner, Y., & Kahramaner, R. (2002). Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 1(2), 15-25.
AMA Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. Aralık 2002;1(2):15-25.
Chicago Kahramaner, Yasemin, ve Rıfkı Kahramaner. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1, sy. 2 (Aralık 2002): 15-25.
EndNote Kahramaner Y, Kahramaner R (01 Aralık 2002) Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1 2 15–25.
IEEE Y. Kahramaner ve R. Kahramaner, “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 1, sy. 2, ss. 15–25, 2002.
ISNAD Kahramaner, Yasemin - Kahramaner, Rıfkı. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1/2 (Aralık 2002), 15-25.
JAMA Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2002;1:15–25.
MLA Kahramaner, Yasemin ve Rıfkı Kahramaner. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 1, sy. 2, 2002, ss. 15-25.
Vancouver Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2002;1(2):15-2.