APA |
Kahramaner, Y., & Kahramaner, R. (2002). Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 1(2), 15-25. |
|
AMA |
Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. Aralık 2002;1(2):15-25. |
|
Chicago |
Kahramaner, Yasemin, ve Rıfkı Kahramaner. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1, sy. 2 (Aralık 2002): 15-25. |
|
EndNote |
Kahramaner Y, Kahramaner R (01 Aralık 2002) Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1 2 15–25. |
|
IEEE |
Y. Kahramaner ve R. Kahramaner, “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 1, sy. 2, ss. 15–25, 2002. |
|
ISNAD |
Kahramaner, Yasemin - Kahramaner, Rıfkı. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1/2 (Aralık 2002), 15-25. |
|
JAMA |
Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2002;1:15–25. |
|
MLA |
Kahramaner, Yasemin ve Rıfkı Kahramaner. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 1, sy. 2, 2002, ss. 15-25. |
|
Vancouver |
Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2002;1(2):15-2. |
|