Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2020, Cilt: 2 Sayı: 2, 47 - 52, 30.06.2020

Öz

Kaynakça

  • [1] Elitok, B. Hadi Markalaşalım. İstanbul: Sistem Yayınevi, 2003.
  • [2] Cetin. K.,(2016), Kadın Tüketicilerin Giysi Satın Alma Davranışları Ve Marka Bağımlılığı, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 2 , Sayı 2, Sf.22 – 40
  • [3]Ercan. E.,(2010), Giysi Satınalmada Tüketicinin Kararına Etkili Olan Faktörler, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , Cilt 9 , Sayı 33, Sayfalar 1 - 17

BİR TASARIM ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ: TULLAA ÖRME ÇANTA

Yıl 2020, Cilt: 2 Sayı: 2, 47 - 52, 30.06.2020

Öz

Konfeksiyon ürünlerinde marka; ürünün tanınması ve fark edilmesine olanak sağlar. Marka kavramı konfeksiyonda sektörün kendine has özelliklerinden dolayı daha önemli bir konuma gelmektedir. Bir konfeksiyon ürününün markası, hızla değişen moda akımları içerisinde şekillenen ve insan ihtiyaçlarına cevap vermesi gerekir. Bu çalışma kapsamında; bir örme çanta markası olan TULLAA markası incelenmiştir. Çalışmada TULLAA markanın nasıl ve hangi fikirlere dayalı olarak oluşturulduğu, pazara nasıl ve ne şekilde girdiği, modellerin tasarım özellikleri, mevcut müşteri kitlesinin özellikleri, müşterilerin memnuniyet düzeyleri ve ürünle ilgili beklentilerinin saptanması amaçlanmıştır.

Kaynakça

  • [1] Elitok, B. Hadi Markalaşalım. İstanbul: Sistem Yayınevi, 2003.
  • [2] Cetin. K.,(2016), Kadın Tüketicilerin Giysi Satın Alma Davranışları Ve Marka Bağımlılığı, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 2 , Sayı 2, Sf.22 – 40
  • [3]Ercan. E.,(2010), Giysi Satınalmada Tüketicinin Kararına Etkili Olan Faktörler, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , Cilt 9 , Sayı 33, Sayfalar 1 - 17
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Giyilebilir Malzemeler
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Çisil Hepsöğütlü Bu kişi benim

Batuhan Bozkaya Bu kişi benim

Gülseren Karabay 0000-0002-1231-2816

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2020
Yayımlandığı Sayı Yıl 2020 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Hepsöğütlü, Ç., Bozkaya, B., & Karabay, G. (2020). BİR TASARIM ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ: TULLAA ÖRME ÇANTA. Turkish Journal of Fashion Design and Management, 2(2), 47-52.

Turkish Journal of Fashion Design and Management (TJFDM) Dergisi, Ege Üniversitesi Moda ve Tasarım Yüksekokulu tarafından yayınlanmaktadır.