The arrangement ofenriched school libraries Z Library establishedby the Republicof Turkey Ministry of National Educationareanalyzed in theperspective of totalqualitymanagementin terms of institutionalization and supervision,goalsand productivity
Bilim ve aklın aydınlığında eğitim. Bilim ve aklın aydığında eğitim dergisi internet sayfası. Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16
Çetin,K. (2002). Toplam kalite yönetimi felsefesi ve temel unsurları. Milli Eğitim Dergisi, Yaz-Güz, 155-156. Erişim adresi: http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/155- 156/kcetin.htm
Öksüzler,Ş. (2014). 21. Yüzyılın eğitim programları. Bilimin ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Bahar, 14(168), 22-25.Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16-2014-yili
Zenginleştirilmiş kütüphaneler (Z-kütüphane) etki analizi araştırması raporu. (2015). Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Eğitim Araçları ve Yayımlar Daire Başkanlığı.
Toplam Kalite Yönetimi Perspektifinde Eğitim ve Okul Kütüphanelerinin Organizasyonu Üzerine Bir İnceleme
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan zenginleştirilmiş okul kütüphaneleri Z Kütüphane düzenlemesi, toplam kalite yönetimi perspektifinde olmak üzere kurumsallaşma ve denetim, hedefler ve verimlilik açısından analiz edilmektedir.
Bilim ve aklın aydınlığında eğitim. Bilim ve aklın aydığında eğitim dergisi internet sayfası. Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16
Çetin,K. (2002). Toplam kalite yönetimi felsefesi ve temel unsurları. Milli Eğitim Dergisi, Yaz-Güz, 155-156. Erişim adresi: http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/155- 156/kcetin.htm
Öksüzler,Ş. (2014). 21. Yüzyılın eğitim programları. Bilimin ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Bahar, 14(168), 22-25.Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16-2014-yili
Zenginleştirilmiş kütüphaneler (Z-kütüphane) etki analizi araştırması raporu. (2015). Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Eğitim Araçları ve Yayımlar Daire Başkanlığı.
Aslan, C. (2017). Toplam Kalite Yönetimi Perspektifinde Eğitim ve Okul Kütüphanelerinin Organizasyonu Üzerine Bir İnceleme. Türk Kütüphaneciliği, 31(2), 251-258. https://doi.org/10.24146/tkd.2017.130