BibTex RIS Kaynak Göster

DIGITAL GAME AS A NEW MEDIA AND USE OF DIGITAL GAME IN EDUCATION

Yıl 2011, Cilt: 1 Sayı: 1, 20 - 25, 01.03.2011

Öz

Kaynakça

  • And, Metin. (2003). Oyun ve Bügü: Türk Kültüründe Oyun Kavramı. İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.
  • Atabek, Ümit. (2001). İletişim ve Teknoloji Yeni Olanaklar — Yeni Sorunlar. Ankara: Seçkin Yayınları.
  • Binark, Mutlu & Bayraktutan-Sütçü, Günseli & Fidaner, Işık Barış. (2009). Dijital Oyun Rehberi: Oyun Tasarımı, Türler ve Oyuncu. İstanbul: Kalkedon Yayınları.
  • Çağıltay, Kürşat ve Yılmaz, Erdal. History of Digital Games in Turkey http://www.digra.org/dl/db/06276.58368.pdf (05.02.2010)
  • De Mul, Jos. (2008). Siberuzayda Macera Dolu bir Yolculuk (Çev: Ali Özdamar). İstanbul: Kitap Yayınları. s.93.
  • Erdoğan, İrfan ve Alemdar, Korkmaz. (2005). Öteki Kuram: Kitle İletişim Kuram ve Araştırrnalarının Tarihsel ve Eleştirel bir Değerlendirmesi. Ankara: Erk, s.445.
  • Huizinga, Johan. (1950). Homo Ludens: . Boston: Beacon Press, s.13.
  • Juul, Jesper. (2005). Half-Real: Video Games between Real Rules and Fictional Worlds. Cambridge: The MIT Press, s.36.
  • Oskay, Ünsal. (1997). İletişimin ABC’si. İstanbul: Der Yayınları, s.7.
  • Prensky, M. (2001) Digital Game-Based Learning. New York, NY: McGraWHill.
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Deniz Yengin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2011
Gönderilme Tarihi 22 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yengin, D. (2011). DIGITAL GAME AS A NEW MEDIA AND USE OF DIGITAL GAME IN EDUCATION. Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 1(1), 20-25.


All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)

by-nc.png