BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2011, Cilt: 153 Sayı: 153, - , 01.01.2011

Öz

Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri

Yıl 2011, Cilt: 153 Sayı: 153, - , 01.01.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Bülent Aksoy Bu kişi benim

Kadir Karatekin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2011
Gönderilme Tarihi 9 Ekim 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 153 Sayı: 153

Kaynak Göster

APA Aksoy, B., & Karatekin, K. (2011). Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 153(153). https://doi.org/10.20296/tsad.48832
AMA Aksoy B, Karatekin K. Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri. TSA. Ocak 2011;153(153). doi:10.20296/tsad.48832
Chicago Aksoy, Bülent, ve Kadir Karatekin. “Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153, sy. 153 (Ocak 2011). https://doi.org/10.20296/tsad.48832.
EndNote Aksoy B, Karatekin K (01 Ocak 2011) Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153 153
IEEE B. Aksoy ve K. Karatekin, “Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri”, TSA, c. 153, sy. 153, 2011, doi: 10.20296/tsad.48832.
ISNAD Aksoy, Bülent - Karatekin, Kadir. “Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153/153 (Ocak 2011). https://doi.org/10.20296/tsad.48832.
JAMA Aksoy B, Karatekin K. Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri. TSA. 2011;153. doi:10.20296/tsad.48832.
MLA Aksoy, Bülent ve Kadir Karatekin. “Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, c. 153, sy. 153, 2011, doi:10.20296/tsad.48832.
Vancouver Aksoy B, Karatekin K. Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri. TSA. 2011;153(153).