Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Hasan Meydan. Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. (2022). İstanbul. DEM Yayınları. 178. 978-605-73807-5-3

Yıl 2022, Sayı: 14, 313 - 319, 27.12.2022
https://doi.org/10.53112/tudear.1194631

Öz

Kitap tanıtımı çerçevesinde yazılan bu metin Hasan Meydan tarafından 2022 yılında yayınlanan Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek adlı kitabı değerlendirmek için kaleme alınmıştır.

Kaynakça

  • Gatto, J. T. (2017). Eğitim: Bir Kitle İmha Silahı. EDAM Yayınları.
  • Han, C., Byung. (2019). Yorgunluk Toplumu. Açılım Kitap.
  • İllich, İ. (2021). Okulsuz Toplum. Şule Yayıncılık.
  • İpek, F. (2022). Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler. Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler, 41.
  • Kiliç, L. K., & Bayram, B. (2014). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. 3, 9.
  • Meydan, H. (2022). Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. DEM Yayınları.
  • Rauter, E. A. (2011). Düzene Uygun Kafalar Nasıl Oluşturulur. Kaldıraç Yayınları.
  • Tezcan, M. (1993). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 26(1), Art. 1. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000519
  • Turanalp, M. F. (2019). Din ve Eğitim Bağlamında “Yorgunluk Toplumu. Necmettin Erbakan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 48(48), 52.
  • Twenge, J. M. (2018). Ben Nesli. Kaknüs Yayınları.
  • Zengi̇n, M. (2010). Temele Alınan Yaklaşım/lar Bağlamında Yeni İlköğretim DKAB Öğretim Programı. Değerler Eğitimi Dergisi, 8(19), Art. 19.

Kitap değerlendirmesi

Yıl 2022, Sayı: 14, 313 - 319, 27.12.2022
https://doi.org/10.53112/tudear.1194631

Öz

Kitap tanıtımı çerçevesinde yazılan bu metin Hasan Meydan tarafından 2022 yılında yayınlanan Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek adlı kitabı değerlendirmek için kaleme alınmıştır.

Kaynakça

  • Gatto, J. T. (2017). Eğitim: Bir Kitle İmha Silahı. EDAM Yayınları.
  • Han, C., Byung. (2019). Yorgunluk Toplumu. Açılım Kitap.
  • İllich, İ. (2021). Okulsuz Toplum. Şule Yayıncılık.
  • İpek, F. (2022). Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler. Din Eğitimi ve ‘Belirsizlik Olgusu’: Din Eğitiminin Amaçları Açısından Bazı Değerlendirmeler, 41.
  • Kiliç, L. K., & Bayram, B. (2014). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. 3, 9.
  • Meydan, H. (2022). Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. DEM Yayınları.
  • Rauter, E. A. (2011). Düzene Uygun Kafalar Nasıl Oluşturulur. Kaldıraç Yayınları.
  • Tezcan, M. (1993). POSTMODERNİZM VE EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 26(1), Art. 1. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000519
  • Turanalp, M. F. (2019). Din ve Eğitim Bağlamında “Yorgunluk Toplumu. Necmettin Erbakan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 48(48), 52.
  • Twenge, J. M. (2018). Ben Nesli. Kaknüs Yayınları.
  • Zengi̇n, M. (2010). Temele Alınan Yaklaşım/lar Bağlamında Yeni İlköğretim DKAB Öğretim Programı. Değerler Eğitimi Dergisi, 8(19), Art. 19.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Din Araştırmaları
Bölüm Kitap Tanıtımları
Yazarlar

Ahmet Çakmak 0000-0002-4351-156X

Yayımlanma Tarihi 27 Aralık 2022
Gönderilme Tarihi 25 Ekim 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Çakmak, A. (2022). Hasan Meydan. Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. (2022). İstanbul. DEM Yayınları. 178. 978-605-73807-5-3. Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi(14), 313-319. https://doi.org/10.53112/tudear.1194631

Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.