Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ahmet Çakmak
Ahmet Çakmak
Doç. Dr.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
81
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
24
13
Yayın
81
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0002-4351-156X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Din Eğitimi
Kurum
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Eleştirel Düşünme Eğiliminin Dindarlık Üzerine Etkisi: İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Örneği
Yazarlar:
Ali Yüksel
,
Şeyma Nur Kayacan
,
Ahmet Çakmak
,
Muhammed Kızılgeçit
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.970684
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
2
ATIF
3
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Meta-Sentez Çalışması: Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur'an Kursları
Yazarlar:
Münir Ecer
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.999853
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1760
8
ATIF
2
FAVORİ
1760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Salgın Döneminde Uzaktan Eğitim
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Yakup Uzunpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tasavvur / Tekirdağ İlahiyat Dergisi
DOI: 10.47424/tasavvur.916587
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
11
ATIF
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur’an Kursu Öğretim Programındaki Soyut Kavramların Öğretimi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Fatmanur Çelik
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1182442
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
1
ATIF
1
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafızlık Eğitiminde Kur’an Kursu Terki
Yazarlar:
Abdulkadir Şekerci
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1230810
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
3
ATIF
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yükseköğretim Kurumları Sınavında Çıkan DKAB Sorularının Ortaöğretim DKAB Öğretim Programı Çerçevesinde Analizi
Yazarlar:
Yakup Uzunpolat
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35415/sirnakifd.1238954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafızlık Eğitiminde Kur’an Kursu Terki
Yazarlar:
Abdulkadir Şekerci
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1230810
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur’an Kursu Öğretim Programındaki Soyut Kavramların Öğretimi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Fatmanur Çelik
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1182442
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
1
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek Din Öğretimi Öğrencilerinde Fakülte Memnuniyeti İle Siber Aylaklık Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Yakup Uzunpolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17859/pauifd.1163972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hasan Meydan. Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek. (2022). İstanbul. DEM Yayınları. 178. 978-605-73807-5-3
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53112/tudear.1194631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din-Bilim İlişkisi Tutum Ölçeği
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Fikrullah Çakmak
,
Hüsnü Aydeniz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.1078101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
0
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cami Bahçesinde Büyümek: Din Görevlisi Çocuğu Olma Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.51702/esoguifd.1130263
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Meta-Sentez Çalışması: Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur'an Kursları
Yazarlar:
Münir Ecer
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.999853
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1760
2
FAVORİ
1760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Eğiliminin Dindarlık Üzerine Etkisi: İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Örneği
Yazarlar:
Ali Yüksel
,
Şeyma Nur Kayacan
,
Ahmet Çakmak
,
Muhammed Kızılgeçit
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.970684
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
3
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Salgın Döneminde Uzaktan Eğitim
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Yakup Uzunpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tasavvur / Tekirdağ İlahiyat Dergisi
DOI: 10.47424/tasavvur.916587
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seçmeli Kur’an-ı Kerim Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeğinin (SKKMÖ) Geliştirilmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Münir Ecer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14395/hititilahiyat.737811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Genel Amaçlarına Erişim Düzey Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Mustafa Fatih Ay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4399
0
FAVORİ
4399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOPYA ÇEKMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa Fatih Ay
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3879
0
FAVORİ
3879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hitit İlahiyat Dergisi
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Tasavvur / Tekirdağ İlahiyat Dergisi
Turkish Academic Research Review
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Değerler Eğitimi Dergisi
Alan Editörü , İstatistik Editörü
Van İlahiyat Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
İlahiyat Akademi
Rize İlahiyat Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Van İlahiyat Dergisi
Hakemlik
Akademik-Us
Balıkesir İlahiyat Dergisi
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bilimname
Bingöl Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
darulfunun ilahiyat
Değerler Eğitimi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erciyes Akademi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Eskiyeni
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hitit İlahiyat Dergisi
İhya Uluslararası İslam Araştırmaları Dergisi
İlahiyat Akademi
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (KTUİFD)
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Kilitbahir
Kocaeli İlahiyat Dergisi
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
Marifetname
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Rize İlahiyat Dergisi
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Talim
Tasavvur / Tekirdağ İlahiyat Dergisi
Trabzon İlahiyat Dergisi
Türk Din Psikolojisi Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Yükseköğretim Kurumları Sınavında Çıkan DKAB Sorularının Ortaöğretim DKAB Öğretim Programı Çerçevesinde Analizi
Yazarlar:
Yakup Uzunpolat
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35415/sirnakifd.1238954
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
1
ATIF
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafızlık Eğitiminde Kur’an Kursu Terki
Yazarlar:
Abdulkadir Şekerci
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1230810
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
3
ATIF
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur’an Kursu Öğretim Programındaki Soyut Kavramların Öğretimi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Fatmanur Çelik
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1182442
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
1
ATIF
1
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek Din Öğretimi Öğrencilerinde Fakülte Memnuniyeti İle Siber Aylaklık Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Yakup Uzunpolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17859/pauifd.1163972
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
2
ATIF
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Meta-Sentez Çalışması: Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur'an Kursları
Yazarlar:
Münir Ecer
,
Ahmet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.999853
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1760
8
ATIF
2
FAVORİ
1760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Eğiliminin Dindarlık Üzerine Etkisi: İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Örneği
Yazarlar:
Ali Yüksel
,
Şeyma Nur Kayacan
,
Ahmet Çakmak
,
Muhammed Kızılgeçit
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.970684
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
2
ATIF
3
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Salgın Döneminde Uzaktan Eğitim
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Yakup Uzunpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tasavvur / Tekirdağ İlahiyat Dergisi
DOI: 10.47424/tasavvur.916587
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
11
ATIF
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seçmeli Kur’an-ı Kerim Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeğinin (SKKMÖ) Geliştirilmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Çakmak
,
Münir Ecer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14395/hititilahiyat.737811
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
6
ATIF
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat