Yıl 2019, Cilt 8 , Sayı 2, Sayfalar 650 - 655 2019-10-25

Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE

Semih AKTEKİN [1]


Avrupa Tarih Eğitimcileri Birliği EUROCLIO tarafından 2013 yılında yayınlanan “Manifesto on High Quality History, Heritage and Citizenship Education: 15 principles for the recognition of the distinctive contribution of history to the development of young people” başlıklı metnin tercümesidir. 


Introduction:

Method:

Findings:

Results:

Keywords: 

EUROCLIO, Tarih Eğitimi, Vatandaşlık Eğitimi, Kültürel Miras
  • EUROCLIO (2013). Manifesto on High Quality History, Heritage and Citizenship Education: 15 Principles for the recognition of the distinctive contribution of history to the development of young people (Erişim tarihi: 13.09.2019) https://www.euroclio.eu/manifesto/
Birincil Dil en
Konular Sosyal
Bölüm Çeviri Makale
Yazarlar

Orcid: 0000-0001-7011-989X
Yazar: Semih AKTEKİN (Sorumlu Yazar)
Kurum: European Association of History Educators
Ülke: The Netherlands


Çevirmenler

Çevirmen: Semih AKTEKİN

Tarihler

Yayımlanma Tarihi : 25 Ekim 2019

Bibtex @Çeviri { tuhed633290, journal = {Turkish History Education Journal}, issn = {}, eissn = {2147-4516}, address = {}, publisher = {Ahmet ŞİMŞEK}, year = {2019}, volume = {8}, pages = {650 - 655}, doi = {}, title = {Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE}, key = {cite}, author = {AKTEKİN, Semih} }
APA AKTEKİN, S . (2019). Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE. Turkish History Education Journal , 8 (2) , 650-655 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/tuhed/issue/49763/633290
MLA AKTEKİN, S . "Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE". Turkish History Education Journal 8 (2019 ): 650-655 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/tuhed/issue/49763/633290>
Chicago AKTEKİN, S . "Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE". Turkish History Education Journal 8 (2019 ): 650-655
RIS TY - JOUR T1 - Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE AU - Semih AKTEKİN Y1 - 2019 PY - 2019 N1 - DO - T2 - Turkish History Education Journal JF - Journal JO - JOR SP - 650 EP - 655 VL - 8 IS - 2 SN - -2147-4516 M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Turkish History Education Journal Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE %A Semih AKTEKİN %T Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE %D 2019 %J Turkish History Education Journal %P -2147-4516 %V 8 %N 2 %R %U
ISNAD AKTEKİN, Semih . "Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE". Turkish History Education Journal 8 / 2 (Ekim 2019): 650-655 .
AMA AKTEKİN S . Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE. TUHED. 2019; 8(2): 650-655.
Vancouver AKTEKİN S . Çeviri: YÜKSEK NİTELİKLİ TARİH, KÜLTÜREL MİRAS VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ İÇİN MANİFESTO: TARİHİN GENÇ NESİLLERİN GELİŞİMİNDE AYIRT EDİCİ KATKISININ TANINMASINA İLİŞKİN 15 İLKE. Turkish History Education Journal. 2019; 8(2): 655-650.