Kurumsal sosyal sorumluluk sadece işletmeler,
çalışanlar, tedarikçiler ve rakipler için değil hükümetlerin ve uluslararası
toplumun da öncelikli bir gündem maddesi olarak dikkati çekmektedir.
Kurumsal sosyal sorumluluğun işletme üzerindeki
etkilerini saptamayı hedef alan bu çalışma toplam altı ana başlıktan
oluşmaktadır. Çalışmada sosyal sorumluluğun ve kurum bazında sosyal
sorumluluğun literatürdeki mevcut tanımlamalar kullanılarak ne olduğuna
değinilmiş, KSS tarihçesinden kısaca bahsedilmiş, KSS yaklaşımları ve KSS ile
ilişkili diğer kavramlar incelenmiş ve Starbucks firmasının yapmış olduğu
sosyal sorumluluk çalışmalarıyla konuyu daha spesifik bir bakış açısı ile
değerlendirmek amaçlanmıştır.
starbucks sosyal sorumluluk kurumsal sosyal sorumluluk kampanya
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Mayıs 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 2 Sayı: 1 |