Bu çalışmada, online dil öğretim uygulamaları geliştirme konulu bir Leonardo da Vinci projesi kapsamında yazarlık sistemlerin ve platformların listelenmesi, sınıflandırılması, değerlendirilmesi ve dil öğretiminde kulla- nılmasıyla ilgili elde edilen sonuçlar ele alınmıştır. Son on yılda piyasaya çok sayıda, çeşitli tip ve özellikte yazarlık sistemler sürülmektedir. Online yazarlık sistemler ve platformlar online e-öğretimin yaygınlaşmasında yeni teknolojiler ve kolaylıklar sunmaktadırlar fakat bunların elektronik, tıp, iktisat vb. alanlarda öğretim amaçlı kullanılmasına karşın, yabancı dil, özellikle de Almanca ve Türkçe gibi dillerin öğretiminde yeterince yaygınlaşmadığı görülmektedir. Yazarlık sistemlerin amaçlarına hizmet edebilmeleri ve programlama uzmanı olmayan öğretmenlerin de kendi online materyallerini geliştirebilmeleri için kullanım kolaylığı ve uyumluluk gibi bir dizi özelliğe sahip olmaları gerekmektedir
Online Yazarlık Sistemler LMS E-Öğretim Online Dil Öğretimi.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2006 |
Gönderilme Tarihi | 14 Kasım 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 19 Sayı: 2 |