Mobilya seçiminde sosyal ve kültürel değerler ve bu değerlerin tüketime etkisini konu alan araştırma, 400 kişiye uygulanmış bir anketi içermekte ve sosyo-kültürel faktörlerle tüketici karar verme süreci ve tüketici tatmini arasında bir ilişki olup olmadığını saptamaya çalışmaktadır. Sonuç, demografik faktörlerin tü-ketici karar verme süreci ve tüketici tatmini ile aralarında ilişki olmaması yanında sosyo-kültürel faktörle-rin tüketici karar verme süreci ve tüketici tatmini ile 0,01 ve 0,05 önem derecelerinde ilişkili çıkmış olmalarıdır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | MAKALELER |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Mayıs 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 1 |
______________________________________________________
Adres: KTÜ-İİBF. Oda No:213 61080 TRABZON
e-mail : uiiidergisi@gmail.com