BibTex RIS Kaynak Göster

The Point That We Reached in Professional Skills Training

Yıl 2002, Cilt: 28 Sayı: 3, 105 - 107, 01.09.2002

Öz

Currently, medical education is undergoing a wide change. Educating medical students to respond to the necessities of society has been aimed; towards this aim new units have been established in the medical faculties and changing in curriculum has begun. In recent years, ‘Skills Training' has emerged as a new educational field in most medical faculties in the world. This changing in the world has also been seen in our country. In this study, the aim is to investigate the current situation of the professional skills training in Uludağ University and in the other medical faculties of our country.

Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta

Yıl 2002, Cilt: 28 Sayı: 3, 105 - 107, 01.09.2002

Öz

Günümüzde tıp eğitimi, büyük bir değişim içersindedir. Tıp öğrencilerinin toplumun ihtiyaçlarına cevap verecek düzeyde yetiştirilmesi amaçlanmış; bu doğrultuda tıp fakültelerinde yeni birimler kurulmaya ve müfredatta değişiklikler yapılmaya başlanmıştır. Son yıllarda dünyadaki tüm tıp fakültelerinde öğretim alanında ‘Beceri Eğitimi' yeni bir bölüm olarak ortaya çıkmıştır. Dünyadaki bu değişim, ülkemiz tıp fakültelerinde de görülmektedir. Bu çalışmada, mesleki beceri eğitiminin Uludağ Üniversitesi ve ülkemiz tıp fakültelerindeki durumunun gözden geçirilmesi amaçlanmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA44BZ42JD
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Alis Özçakır Bu kişi benim

Yeşim Uncu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 28 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Özçakır, A., & Uncu, Y. (2002). Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 28(3), 105-107.
AMA Özçakır A, Uncu Y. Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta. Uludağ Tıp Derg. Eylül 2002;28(3):105-107.
Chicago Özçakır, Alis, ve Yeşim Uncu. “Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta”. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi 28, sy. 3 (Eylül 2002): 105-7.
EndNote Özçakır A, Uncu Y (01 Eylül 2002) Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi 28 3 105–107.
IEEE A. Özçakır ve Y. Uncu, “Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta”, Uludağ Tıp Derg, c. 28, sy. 3, ss. 105–107, 2002.
ISNAD Özçakır, Alis - Uncu, Yeşim. “Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta”. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi 28/3 (Eylül 2002), 105-107.
JAMA Özçakır A, Uncu Y. Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta. Uludağ Tıp Derg. 2002;28:105–107.
MLA Özçakır, Alis ve Yeşim Uncu. “Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta”. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, c. 28, sy. 3, 2002, ss. 105-7.
Vancouver Özçakır A, Uncu Y. Mesleksel Beceri Eğitimi Açısından Geldiğimiz Nokta. Uludağ Tıp Derg. 2002;28(3):105-7.

ISSN: 1300-414X, e-ISSN: 2645-9027

Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi "Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License" ile lisanslanmaktadır.


Creative Commons License
Journal of Uludag University Medical Faculty is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

2023