It is possible to express that e-commerce which is accepted as a product of new economy, will continue to form and change the economy and the companies in every way today and the future. Especially e-commerce has a different importance for Small and Medium Sized Enterprises (SMSs) which are accepted the engine of today's economy. E-commerce has an important role and chance for SMSs in attaining to the global world markets more ea-sly, faster, cheaper and more effectively. In connection with this, it can be said e-commerce provides a great compétition advantage and more productive working environment for SMSs. The aim ofthis study is to examine the contribution of e-commerce which is evaluated as ungiven up compétition device, to SMSs'productivité in Turkey.
Yeni ekonominin birürünüolarakkabuledilen elektronikticaretin (e-ticaret), bugün ve gelecekte ekonomiyi ve işletmeleri her yönden değiştirmeye ve şekillendirmeye devam edeceğini ifade etmek olasıdır. Özellikle günümüz ekonomisinin motoru olarak kabul edilen KOBİ'ler için e-ticaretin ayrı bir önemi vardır. E-ticaret, KOBİ'lerin küresel dünya piyasalarına daha kolay, daha hızlı, daha ucuz ve etkin bir şekilde ulaşmasında önemli bir rol oynamakta ve fırsat sağlamaktadır. Bu bağlamda e-ticaretin KOBİ'lere önemli bir rekabet avantajı sağladığı ve daha verimli bir çalışma ortamı hazırladığı söylenebilir. Bu çalışmanın amacı, günümüz işletmelerinin vazgeçilmez rekabet aracı olarak değerlendirilen e- ticaretin, KOBİ'lerin verimliliğine olan katkısını Türkiye ölçeğinde irdelemektir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2008 |
Gönderilme Tarihi | 16 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 3 |
Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.