Bu çalışmada akademik ve idari
işgörenlerin, özendirme araçlarına verdikleri önem belirlenmeye çalışılmıştır.
Araştırmanın çalışma grubunu 2002-2003 eğitim-öğretim yılında Ankara
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi’nde görev yapan 39 akademik, 41 idari
işgören oluşturmaktadır. Araştırmanın verileri “Özendirme Araçları Anketi” ile elde edilmiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2006 |
Gönderilme Tarihi | 28 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 2 |
Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.