Bu
çalışma, örgütsel ustalığın (çiftyönlülük) kurumsal imaj ve kurumsal itibar
değişkenleri üzerindeki etkisini değerlendirmek için yapılmıştır. Bu doğrultuda
önce literatür değerlendirmesi yapılarak kavramsal çerçeve oluşturulmuş,
ardından, yapılan araştırmanın bulgularıpaylaşılmıştır. Çalışmanın uygulama kısmında Akdeniz bölgesinde
bulunan bir devletüniversitesindegörev yapanakademik ve idari personel üzerinden
nicel araştırma yöntemlerinden biri olan anket çalışmasıuygulanmıştır. Bu
uygulama sonucunda elde edilen bulgular değerlendirilmiş,örgütsel ustalığın kurumsal
imaj ve kurumsal itibara etkisi olduğu ortaya çıkmıştır.
This practice was made to appraise the impact of organizational ambidexterity on corporate image and corporatere putation variables. In this respect, first a conceptual frame work was formed by making a literatüre review and then the evidiences of the practice were shared. At the application part of the practice, a question naire study, one of the numerical investigative ways, has been implemented on academic and administrative staff working in a state university in the Mediterranean region. The findings of this application were evaluated and it has revealed that organizational ambidexterity had an effect on corporate image and corporate reputation.
Organizational Ambidexterity (Duality) Corporate Image Corporate Reputation
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 |