BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2005, Cilt: 3 Sayı: 4, 205 - 263, 01.07.2005

Öz

The aim of this study to identify the corporate image perception of employees in hotels, its connection of the practices of public relations and the effects reflecting the target group. In this framework, a research done in ten lodging establishments in Antalya. Results of this study indicated that the function of public relations in hotel establishments has an important role in employees’ perception of corporate image and these perceptions are reverberated to the target group by the employees. Taking these findings into consideration, some suggestions showing how to make use of the function of the public relations to create, maintain and improve a prestigious corporate image of the managers are put forward.

OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2005, Cilt: 3 Sayı: 4, 205 - 263, 01.07.2005

Öz

Bu çalısmanın amacı, otel isletmelerindeki isgörenlerin kurumsal imaj algısının, halkla iliskiler uygulamaları ile olan iliskisini ve hedef kitleye yansıyan etkisini belirlemektir. Bu çerçevede, Antalya’da on otel isletmesinde bir arastırma yapılmıstır. Bu arastırmanın sonucunda, konaklama isletmelerinde halkla iliskiler islevinin, isgörenlerin kurum imajı algılamalarında önemli bir role sahip olduğu ve bu algılamaların isgörenler tarafından hedef kitleye yansıtıldığı belirlenmistir. Bu bulgular dikkate alınarak, yöneticilerin saygın bir kurum imajının yaratılması, sürdürülmesi veya iyilestirilmesi için halkla iliskiler islevinden ne sekilde yararlanabileceklerini gösteren öneriler ortaya konmustur. Anahtar Kelimeler: Otel Dsletmeleri, Kurumsal Dmaj, Halkla

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nihat Karakoç Bu kişi benim

Oya İnci Bolat Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 3 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Karakoç, N., & Bolat, O. İ. (2005). OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 3(4), 205-263.
AMA Karakoç N, Bolat Oİ. OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. Temmuz 2005;3(4):205-263.
Chicago Karakoç, Nihat, ve Oya İnci Bolat. “OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA”. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 3, sy. 4 (Temmuz 2005): 205-63.
EndNote Karakoç N, Bolat Oİ (01 Temmuz 2005) OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 3 4 205–263.
IEEE N. Karakoç ve O. İ. Bolat, “OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA”, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 4, ss. 205–263, 2005.
ISNAD Karakoç, Nihat - Bolat, Oya İnci. “OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA”. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 3/4 (Temmuz 2005), 205-263.
JAMA Karakoç N, Bolat Oİ. OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2005;3:205–263.
MLA Karakoç, Nihat ve Oya İnci Bolat. “OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA”. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 4, 2005, ss. 205-63.
Vancouver Karakoç N, Bolat Oİ. OTEL İŞLETMELERİNDE İSGÖRENLERDEN YANSIYAN KURUMSAL İMAJIN ANALİZİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2005;3(4):205-63.