BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2004, Cilt: 2 Sayı: 2, 1 - 16, 01.05.2004

Öz

DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2004, Cilt: 2 Sayı: 2, 1 - 16, 01.05.2004

Öz

İşletmeler faaliyetle bulundukları alanlarda kaynaklanın etkin ve verimli kullanmak durumundadırlar. Bu anlamda işletmeler rekabet gücü geliştirmek için temel uzmanlık alanı dışındaki faaliyetlerinde dış kaynak kullanımına yönelmektedirler. İşletmeler dış kaynak kullanımı ile kaynak tasarrufu sağlamakta, yapı olarak küçülerek daha yal m hale gelmekte ve böylece temel yetenekleri üzerine odaklanmaktadırlar. Otomotiv sanayinde üretim süreci ve üretim sonrası dış kaynak kullanımı uygulamalarının yoğun olarak kullanıldığı bir sektördür. Özellikle otomotiv sanayi işletmelerinin dağıtım kanalları ve lojistik faaliyetlerinde en çok başvurdukları yöntemler arasında yer almaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Rıza Firuzan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Firuzan, A. R. (2004). DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Journal of Management and Economics Research, 2(2), 1-16.
AMA Firuzan AR. DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Journal of Management and Economics Research. Mayıs 2004;2(2):1-16.
Chicago Firuzan, Ali Rıza. “DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Journal of Management and Economics Research 2, sy. 2 (Mayıs 2004): 1-16.
EndNote Firuzan AR (01 Mayıs 2004) DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Journal of Management and Economics Research 2 2 1–16.
IEEE A. R. Firuzan, “DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”, Journal of Management and Economics Research, c. 2, sy. 2, ss. 1–16, 2004.
ISNAD Firuzan, Ali Rıza. “DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Journal of Management and Economics Research 2/2 (Mayıs 2004), 1-16.
JAMA Firuzan AR. DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Journal of Management and Economics Research. 2004;2:1–16.
MLA Firuzan, Ali Rıza. “DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Journal of Management and Economics Research, c. 2, sy. 2, 2004, ss. 1-16.
Vancouver Firuzan AR. DAĞITIM KANALI ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASINDA DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Journal of Management and Economics Research. 2004;2(2):1-16.