Bu çalışma kalite yönetimi uygulayan ve uygulamayan iki şirkette işgören motivasyonunu etkileyen faktörlerin incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Yapılan analizlerde eğitim durumuna ve işteki deneyime göre motivasyonu etkileyen faktörlerin değiştiği, her iki şirket çalışanlarının sorulara verdikleri cevaplar arasında anlamlı derecede fark olduğu gözlenmiştir. Kalite yönetimi uygulayan ve uygulamayan şirketteki çalışanların sorulara verdikleri cevaplar değiştiğinden, her iki şirket yönetiminin çalışanlarını motive etmede izleyeceği stratejiler de farklı olacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 2 Sayı: 2 |