BibTex RIS Kaynak Göster

İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI

Yıl 2004, Cilt: 2 Sayı: 2, 135 - 169, 01.05.2004

Öz

Bu çalışma kalite yönetimi uygulayan ve uygulamayan iki şirkette işgören motivasyonunu etkileyen faktörlerin incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Yapılan analizlerde eğitim durumuna ve işteki deneyime göre motivasyonu etkileyen faktörlerin değiştiği, her iki şirket çalışanlarının sorulara verdikleri cevaplar arasında anlamlı derecede fark olduğu gözlenmiştir. Kalite yönetimi uygulayan ve uygulamayan şirketteki çalışanların sorulara verdikleri cevaplar değiştiğinden, her iki şirket yönetiminin çalışanlarını motive etmede izleyeceği stratejiler de farklı olacaktır.

-

Yıl 2004, Cilt: 2 Sayı: 2, 135 - 169, 01.05.2004

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Edip Örücü Bu kişi benim

Sedat Yumuşak Bu kişi benim

Cihangir Özçelik Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Örücü, E., Yumuşak, S., & Özçelik, C. (2004). İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2(2), 135-169.
AMA Örücü E, Yumuşak S, Özçelik C. İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. Mayıs 2004;2(2):135-169.
Chicago Örücü, Edip, Sedat Yumuşak, ve Cihangir Özçelik. “İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI”. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 2, sy. 2 (Mayıs 2004): 135-69.
EndNote Örücü E, Yumuşak S, Özçelik C (01 Mayıs 2004) İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 2 2 135–169.
IEEE E. Örücü, S. Yumuşak, ve C. Özçelik, “İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI”, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, c. 2, sy. 2, ss. 135–169, 2004.
ISNAD Örücü, Edip vd. “İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI”. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 2/2 (Mayıs 2004), 135-169.
JAMA Örücü E, Yumuşak S, Özçelik C. İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2004;2:135–169.
MLA Örücü, Edip vd. “İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI”. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, c. 2, sy. 2, 2004, ss. 135-69.
Vancouver Örücü E, Yumuşak S, Özçelik C. İŞGÖREN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: KALİTE YÖNETİMİNİ UYGULAYAN VE UYGULAMAYAN İKİ ŞİRKETİN KARŞILAŞTIRILMASI. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2004;2(2):135-69.