Öz
Bu
çalışmada sanat ve kültür yönetimi pratiğinin tarihselleştirilmesi çerçevesinde
bu alana yönelik alternatif tanımlar ele alınmakta ve dünyada akademik bir
eğitim alanı olarak inşa edilme süreci incelenmektedir.
Türkiye’de
bu alandaki eğitime genel hatlarıyla değindikten sonra, öğrenci alımına devam
eden dört sanat ve kültür yönetimi bölümü müfredatları, istihdam edilen
kadroların akademik yönelimleri, öğrenci alım biçimleri ve bölümlerin fakülte
bünyesindeki konumları bağlamında değerlendirilmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 23 Ocak 2020 |
Gönderilme Tarihi | 27 Ağustos 2019 |
Kabul Tarihi | 10 Aralık 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Sayı: 23 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.