Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Yeni Medya: Kullanıcının Yükselişi

Yıl 2019, Sayı: 6, 76 - 80, 27.12.2019

Öz

1920’li yıllarda yapılan kitle iletişim araştırmalarında izleyilerin medyanın etkisinde kalan pasif tutumları vurgulanmıştır. Hipodermik iğne teorisiyle Harold Laswell, medya tarafından düşünce ve davranış biçimlerinin insanlara enjekte edildiği görüşünü savunmuştur. Bu dönemlerde, seçimler ile ilgili olarak medyanın etkisini inceleyen kimi araştırmalarda ise, medyanın zannedildiği kadar etkili olmadığı sonucuna ulaşılmıştır; ancak yine de medyanın insanlar üzerindeki etkisi tamamen yadsınmamıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Kitap Eleştirileri
Yazarlar

Bahar Kayıhan Bu kişi benim 0000-0001-5196-4350

Yayımlanma Tarihi 27 Aralık 2019
Gönderilme Tarihi 22 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Kayıhan, B. (2019). Yeni Medya: Kullanıcının Yükselişi. Yeni Medya, 2019(6), 76-80.