About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Muhammed Öztürk
Publication
2
Review
0
CrossRef Cited
4
2
Publication
0
Review
4
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Institution
Popular Publications
Annelerin Ebeveynlik Algıları İle Çocukların Problem Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Authors:
Muhammed Öztürk
,
Songül Giren
Published: 2016 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: -
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3583
4
CITED
2
FAVORITE
3583
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ANAOKULU MÜDÜRLERİNİN İKİLİ EĞİTİM UYGULAMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMES
Authors:
Songül Giren
,
Muhammed Öztürk
Published: 2020 ,
Journal of Eastern Anatolia Social Sciences Trend
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1136
0
CITED
1
FAVORITE
1136
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
ANAOKULU MÜDÜRLERİNİN İKİLİ EĞİTİM UYGULAMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMES
Authors:
Songül Giren
,
Muhammed Öztürk
Published: 2020 ,
Journal of Eastern Anatolia Social Sciences Trend
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1136
1
FAVORITE
1136
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Annelerin Ebeveynlik Algıları İle Çocukların Problem Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Authors:
Muhammed Öztürk
,
Songül Giren
Published: 2016 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3583
2
FAVORITE
3583
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Erzincan University Journal of Education Faculty
Journal of Eastern Anatolia Social Sciences Trend
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Annelerin Ebeveynlik Algıları İle Çocukların Problem Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Authors:
Muhammed Öztürk
,
Songül Giren
Published: 2016 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: -
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3583
4
CITED
2
FAVORITE
3583
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour