About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Necip Kaygısız
Professional
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BURSA
Publication
2
Review
0
CrossRef Cited
1
2
Publication
0
Review
1
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Education
History Education
Institution
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BURSA
Publications
A Relational Analysis of Teachers’ Approaches to Curriculum Design and Classroom Management Styles / Öğretmenlerin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Sınıf Yönetimi Stilleri Üzerine İlişkisel Bir İnceleme
Authors:
Alper Aytaç
,
Necip Kaygısız
Published: 2021 ,
e-International Journal of Educational Research
DOI: 10.19160/e-ijer.928384
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2165
0
FAVORITE
2165
TOTAL DOWNLOAD COUNT
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Authors:
Alper Aytaç
,
Necip Kaygısız
Published: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
630
0
FAVORITE
630
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
e-International Journal of Educational Research
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
A Relational Analysis of Teachers’ Approaches to Curriculum Design and Classroom Management Styles / Öğretmenlerin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Sınıf Yönetimi Stilleri Üzerine İlişkisel Bir İnceleme
Authors:
Alper Aytaç
,
Necip Kaygısız
Published: 2021 ,
e-International Journal of Educational Research
DOI: 10.19160/e-ijer.928384
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2165
1
CITED
0
FAVORITE
2165
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour