Issue: 47, 1/1/15

Year: 2015

Research Article

 

3. BİR İKNA YÖNTEMİ OLARAK SİYASAL REKLAMLARDA MİLLET VE HİZMETİN TEMSİLİ

 

4. MECELLE'DE İŞ SÖZLEŞMESİ

 

6. ÇOK PARTİLİ DÖNEM TÜRK SİYASİ TARİHİNDE BİTLİS MİLLETVEKİLLERİ

 

9. YEREL HALKIN ÜNİVERSİTEYE BAKIŞ AÇISI: HARMANCIK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ

 

13. KAZAK TÜRKÇESİNDE “KÖK” KELİMESİ VE BUNA BAĞLI İFADELER

 

18. İlahi Komedya ve Büyük Timur Oyunlarında Avrupa’nın İslam Anlayışı

Research Article

19. DİYARBAKIR, MARDİN, URFA, URFA-SİVEREK AĞIZLARINDA KULANILAN BİR ENKLİTİK EDATI “MA”

 

20. Türkiye'de Özel İşletme Kredilerinin Belirleyicileri