Sayı: 47, 1.01.2015

Yıl: 2015

Araştırma Makalesi

 

3. BİR İKNA YÖNTEMİ OLARAK SİYASAL REKLAMLARDA MİLLET VE HİZMETİN TEMSİLİ

 

6. ÇOK PARTİLİ DÖNEM TÜRK SİYASİ TARİHİNDE BİTLİS MİLLETVEKİLLERİ

 

9. YEREL HALKIN ÜNİVERSİTEYE BAKIŞ AÇISI: HARMANCIK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ

 

13. KAZAK TÜRKÇESİNDE “KÖK” KELİMESİ VE BUNA BAĞLI İFADELER

 

18. İlahi Komedya ve Büyük Timur Oyunlarında Avrupa’nın İslam Anlayışı

Araştırma Makalesi

19. DİYARBAKIR, MARDİN, URFA, URFA-SİVEREK AĞIZLARINDA KULANILAN BİR ENKLİTİK EDATI “MA”

 

20. Türkiye'de Özel İşletme Kredilerinin Belirleyicileri