Review
BibTex RIS Cite

GÜDÜSEL TASARIM KURAMINA GÖRE SINIF İÇİ ETKİNLİKLER NASIL DESENLENMELİDİR?

Year 1996, , 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000278

Abstract

Bu kuramın öncüsü olan Keller 1979 ve 1983 yıllarındaki
çalışmala­ rında öğretim sürecinin öncelikle güdüsel etkinliklere göre
düzenlenmesi üzerinde durmuştur. Keller'in bu çabalan kuramsal bir temele
oturmasına karşın bazı araştırmacılarca bir kuram olarak değerlendirilmemekte
(Sa­ lisbury ve arkadaşları, 1985, s.21) ve daha çok bir model olarak ele alın­
maktadır.

References

  • Keller, J.M. (1983). Motivational Design of Instruction. lnstructwnal Design Theories and Models: An Overview of Their Current Status. C.M. Reigeluth (Ed) Lawrence Erlbaum Associates. New Jersey.
Year 1996, , 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000278

Abstract

References

  • Keller, J.M. (1983). Motivational Design of Instruction. lnstructwnal Design Theories and Models: An Overview of Their Current Status. C.M. Reigeluth (Ed) Lawrence Erlbaum Associates. New Jersey.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Articles
Authors

Cem Babadoğan This is me

Publication Date December 30, 1996
Published in Issue Year 1996

Cite

APA Babadoğan, C. (1996). GÜDÜSEL TASARIM KURAMINA GÖRE SINIF İÇİ ETKİNLİKLER NASIL DESENLENMELİDİR?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 29(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000278
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.