Bu kuramın öncüsü olan Keller 1979 ve 1983 yıllarındaki
çalışmala rında öğretim sürecinin öncelikle güdüsel etkinliklere göre
düzenlenmesi üzerinde durmuştur. Keller'in bu çabalan kuramsal bir temele
oturmasına karşın bazı araştırmacılarca bir kuram olarak değerlendirilmemekte
(Sa lisbury ve arkadaşları, 1985, s.21) ve daha çok bir model olarak ele alın
maktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 1996 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1996 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.