Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

GÜDÜSEL TASARIM KURAMINA GÖRE SINIF İÇİ ETKİNLİKLER NASIL DESENLENMELİDİR?

Yıl 1996, , 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000278

Öz

Bu kuramın öncüsü olan Keller 1979 ve 1983 yıllarındaki
çalışmala­ rında öğretim sürecinin öncelikle güdüsel etkinliklere göre
düzenlenmesi üzerinde durmuştur. Keller'in bu çabalan kuramsal bir temele
oturmasına karşın bazı araştırmacılarca bir kuram olarak değerlendirilmemekte
(Sa­ lisbury ve arkadaşları, 1985, s.21) ve daha çok bir model olarak ele alın­
maktadır.

Kaynakça

  • Keller, J.M. (1983). Motivational Design of Instruction. lnstructwnal Design Theories and Models: An Overview of Their Current Status. C.M. Reigeluth (Ed) Lawrence Erlbaum Associates. New Jersey.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Cem Babadoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996

Kaynak Göster

APA Babadoğan, C. (1996). GÜDÜSEL TASARIM KURAMINA GÖRE SINIF İÇİ ETKİNLİKLER NASIL DESENLENMELİDİR?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 29(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000278
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.