Son günlerde bir'meslektaşım bana “bir fen bilgisi öğretmeni olarak öğrencilerinizin fen deneyimlerinden ne sonuçlara varmalarını istersiniz” sorusuna cevap olarak öğretmenler tarafından oluşturulan öğrenci kazançlarının bir listesini gösterdi. Liste özel bir konuda rapor oluşturmak üzere biraraya getirilecek üst düzey fen eğiticileri tarafından kolaylıkla oluşturulabilirdi. Liste fen eğitiminde güncel, tüm felsefi yönleri ve amaçlan içermekteydi. Bu çalışmanın ana vurgusu; zayıf sınıf modellerinden dolayı bu listeyi oluşturan öğretmenlerin bölge üniversitesi tarafından işbirliği açısından işe yaramaz olarak tanımlanmış bulunmalarıdır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 6, 2019 |
Published in Issue | Year 1992 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.