Research Article
BibTex RIS Cite

Eğitimde İkili Sistem : (Okul-lşyeri İşbirliğine Dayalı Sistem)

Year 1992, , 687 - 701, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000577

Abstract

Bir ülkenin kalkınmışlık düzeyi genelde dört temel öğeye bağlanmaktadır. Bunlar, insan gücü, doğal kaynaklar, sermaye ve teknolojidir. Teknoloji üretecek, üretilmiş teknolojiyi işe koşacak teknolojiye uyum sağlayacak, doğal kaynaklan bulup kullanacak, sermayeyi işlevsel hale getirecek insan gücüdür. Bu ve benzeri nedenlerle insan gücüne kalkınmada % 70’lere kadar varan pay verilebilmektedir. Ayrıca günümüzde bilim ve teknoloji çok hızlı bir gelişme göstermekte ve bu gelişmelerin uygulamaya konma zamanı da gittikçe azalmaktadır.

References

  • Ergenemau, Nuh: Endüstride Uygulamalı Eğitim ve Sorunları M.E.B. Mesleki ve Teknik Yüksek Danışma Kurulu Ankara: 20-21 Mart 1981.
Year 1992, , 687 - 701, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000577

Abstract

References

  • Ergenemau, Nuh: Endüstride Uygulamalı Eğitim ve Sorunları M.E.B. Mesleki ve Teknik Yüksek Danışma Kurulu Ankara: 20-21 Mart 1981.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Ali Şahinkesen This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1992

Cite

APA Şahinkesen, A. (2019). Eğitimde İkili Sistem : (Okul-lşyeri İşbirliğine Dayalı Sistem). Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 687-701. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000577
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.