Bu makalede uzaktan eğitim yoluyla ulaşılabileceği
varsayılan "eşitlik” hedefi ile uzaktan eğitim sistemlerinin
"açıklık” özelliği karşılaştırmalı olarak incelenmektedir. Moore, Peters,
Holmberg ve Peratton 'un bilinen yaklaşımları ile daha az bilinen eşitlik
kuramı bağlamında, "Eşitlik mi, açıklık nu? ' şeklinde özetlenebilecek olan
temel soruya bir çıkış yolu bulunması bu makalenin temel amacını
oluşturmaktadır, Geleneksel kuramlarla, daha yeni kuramlar arasında
zıtlaşmalara neden olan bu soruva "Ya hep ya hiç. " mantığı içinde
yaklaşmanın doğru olmayacağı görüşü, makalenin temel savını oluşturmaktadır.
| Primary Language | Turkish |
|---|---|
| Subjects | Studies on Education |
| Journal Section | Review |
| Authors | |
| Publication Date | September 10, 2001 |
| Published in Issue | Year 2001 Volume: 34 Issue: 1 |
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under CC BY-NC-ND 4.0